Adios Rio Hola Bogota!

Malade blagula och prydda utav den svenska fanan valdgastade tva glada ubergringos en romantisk restaurang dar vi hogljutt hejade pa Sverige i den forsta matchen mot Portugal bland alla foralskade par. Det var tva deppiga Gringos som vandrade hem fran Copacabana for att trostata buffe pa varat stammisstalle Urca grill. En svalkande oas i en kokande stad. Dagen darefter  begav vi oss for att hanglida over Rio.

Annu en gang prydde vi oss i blatt och gult och vallfardade ner for trappen fran hotellet rakt in pa Urca grill dar vi erfor annu ett nederlag mot Portugal. Sa vi gick for att dansa samba istallet. Nagot som vi blev kungar pa efter nagra tequila.

Vi ar aven i stort behov av forstarkning fran Sverige. Bade jag och Daniel ar utbranda efter nagra dagars strandhang. Det finns for manga kvinnor iforda i nastan ingenting alls och vara tva ogonpar har inte en suck att hinna med all spaning. Och vi har aven rakat ut for samma problem i Colombia. Sa vi vadjar till dig som ar en man i dina basta ar och har skarp syn att komma hit och underlatta varat arbete. Valhonorna spanar inte sig sjalva…

Sista kvallen i Rio akte vi till en Brasiliansk BBQ tillsammans ledda av varan ovarderliga sockermamma Gringolina som har skott om oss, hallit oss undan trubbel och fixat allt at oss under varan vistelse. Kott ar gott sa vi rullade sedan hem och tog ett dramatiskt avsked. Jag fick aven en avskedsgava i form av en t-troja med trycket I like big butts av Gringolina

Efter att ha checkat ut fran hotell Hotelinho photobombade tva slitna gringos Brasilianska nyheterna under en inspelning pa flygplatsen. Tyvarr hade jag redan checkat in min -titta mamma jag ar med pa tv- skylt sa istallet vinkade jag nordigt iford i min nya t-shirt.

I nasta inlagg kommer vi att avhandla varan Colombiavisit. Simma lugnt mina lamafaddrar

Mvh los gringos Danielinho y Carlos-Frederico

DSCN0635

DSCN0644

DSCN0664

DSCN0650

DSCN0518

DSCN0651

DSCN0640

Kommentera

